HANDELSBETINGELSER


LEVERING OG FRAGT

Vi bestræber os på at varer der bestilles før kl. 12.00 på hverdage bliver sendt afsted samme dag.
Ordrer modtaget efter kl. 12.00 eller i weekenden og helligdage afsendes den efterfølgende hverdag. 


Vi sender med DAO og tager normalt omkring 1-5 hverdage for pakken at nå frem.

ONLINE BETALING

Du kan betale online med Dankort, Visakort, Mastercard. Beløbet vil blive hævet på din konto, umiddelbart efter din ordre er pakket og på vej.

Al kommunikation, vedrørende betaling, mellem dig og Nets foregår krypteret. Der er således ikke andre, der kan se dine kortoplysninger. Dine kortoplysninger sendes direkte til Nets, og vi har ikke adgang til kortoplysningerne.

Haps Nordics web udbyder er placeret i USA, det betyder at når du handler i vores shop, går dine indtastede informationer gennem deres server i USA. Kun den information du vælger at gemme, hvis du opretter dig som kunde hos Haps Nordic bliver gemt på deres server. 

RETUNERING

Hvis du ønsker at returnere din vare, skal vi vide besked indenfor 14 dage efter du har modtaget din pakke. Send os venligst en mail på hello@hapsnordic.dk, hvor du tydeligt oplyser at du ønsker at returnere din vare. I din returpakke skal du vedlægge dit ordrenummer.
Varen skal returneres ubrugt og i samme stand, som da den blev afsendt fra os. Varen skal være med originale mærker. Du kan ikke annullere dit køb ved at nægte modtagelse af pakken, men skal informere os tydeligt først. Du skal returnere din vare indenfor 14 dage efter du har informeret os om dit ønske. Du er ansvarlig for både returfragt samt at pakken modtages hos Haps Nordic. Venligst skriv RETUR på pakken. Efter modtagelse og godkendt tjek af din returvare, overføres det betalte beløb til kontoen hvorfra beløbet i første omgang blev trukket fra. Vi overfører ikke returbeløb førend vi har modtaget og tjekket returpakken, og da køberen er ansvarlig for returnering anbefaler vi, at du sender din pakke med Track & Trace så du har dokumentation ved bortkomst af pakken. Opbevar din track & trace kvittering for afsendelse af pakken indtil du har modtaget dine penge retur. Hvis de returnerede varer viser spor af brug eller forkert behandling, eller er blevet skadet under returnering o. lign, vil du ikke få dine penge tilbage.

REKLAMATION

Er der fejl på den vare du har modtaget, så den ikke fungerer efter hensigten, så kontakt os på mail: hello@hapsnordic.dk, så refunderer vi pengene eller sender dig en ny.